فيفا
فيفا2012

خبرگزاری فارس: گواردیولا: به یک موی مادرید هم اعتماد ندارم/ هنوز نیمی از راه باقی است

پپ گواردیولا پس از پایان ال‌کلاسیکو که با برتری دوباره شاگردانش در برنابئو خاتمه یافت، اظهار داشت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آن‌ها به خوبی در مقابل گل رونالدو واکنش نشان دادند و همواره به دنبال گشودن دروازه کاسیاس بودند.

وی افزود: از پیروزی بدست آمده خوشحال هستم اما ما فقط نیمی از راه را پیموده‌ایم و باید یک بازی دیگر را در نیوکمپ برگزار کنیم. باید به مالاگا برویم و پس از آن برای بازی برگشت آماده شویم.
سرمربی بارسا ادامه داد: در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را دراختیار داشتیم، رئال با حضور آلتینتوپ از ترکیب متفاوتی استفاده کرد، این بازیکن عملکرد خوبی داشت اما به‌نظرم هر تیم شرایط خودش را داشت و جزئیات پیروز این بازی را مشخص کرد. کمتر از روی کرنر مقابل حریفان به گل رسیده‌ بودیم اما خوشحالم که مقابل تیمی قدرتمند از این نقطه به گل رسیدیم.
گواردیولا بار دیگر در واکنش به سوال خبرنگاران به تمجید از لیونل مسی پرداخت و عنوان کرد: به‌هیچ عنوان نمی‌شود به بازی لئو شک کرد او در تمام دوئل‌ها شرکت می‌کند و در مصاف‌های تک‌به‌تک با شجاعت به مصاف بازیکنان تنومند حریف می‌رود. لئو واقعا بازیکن ویژه‌ای است.

سرمربی بارسا خاطرنشان کرد: حضور در برنابئو افتخار بزرگی است، در بازی برگشت به‌هیچ عنوان به مادرید اعتماد ندارم ما حتی نمی‌توانیم به یک موی آن‌ها اعتماد کنیم. آن‌ها ابزارهای لازم برای شکست دادن هر حریفی را دارند. نیمی دیگر از مسیر باقی مانده و هنوز کار به پایان نرسیده است.
گواردیولا درباره حرکت پپه مدافع پرتغالی رئال که از روی عمد دست مسی را لگد کرد هم تنها به این جمله که او این حرکت را در جریان بازی ندیده و تنها از تلویزیون دیده است، بسنده کرد.

جمعه 1 دی 1390برچسب:, :: 11:10 ::  نويسنده : مهدي

خبرگزاری فارس: آلوز: بارسا بازهم مقابل رئال مسلط نشان داد

دنی آلوز پس از برتری کاتالان‌ها در دربی ‌‌ال‌کلاسیکو اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. همه دیدند تیم در حالی‌که یک بر صفر عقب بود، چقدر خوب به بازی برگشت و سرانجام از میزبان جلو زد و نتیجه را از آن خود کرد.
 
وی ادامه داد: تیم یکبار دیگر نشان داد چقدر خوب می‌تواند فشار سهمگین حاکم بر این مصاف را تحمل کند و از یک بازی عقب افتاده حتی برنده از زمین خارج شود.
 
آلوز افزود: بازی با رئالی‌ها به خوبی نشان داد که بارسا مسلط بر سبک بازی خود است و حتی در وضعیتی که تحت فشار قرار می‌‌گیرد، می‌تواند آن را به صورت منطقی مورد استفاده قراردهد و نتیجه هم بگیرد.
 
در دیدار مذکور که از مرحله رفت یک چهارم نهایی جام پادشاهی اسپانیا بامداد پنج‌شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام شد، پس از آن‌که کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۱ کهکشانی‌ها را پیش انداخت، کارلوس پویول ۴۹ و اریک آبیدال ۷۷ زننده دو گل برای کاتالان‌ها بودند.

خبرگزاری فارس: ژاوی: مقابل رئال قدرتمند و تاریخی به بازی بازگشتیم

ژاوی هرناندز اظهار داشت: از کسب نتیجه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بسیار خرسندیم. یکبار دیگر نشان دادیم این تیم بارسلونا قدرت زیادی دارد. با وجودی  که از حریف عقب بودیم، خیلی خوب به بازی برگشتیم. تازه این اتفاق در شرایطی روی داد که رئال، تیمی قدرتمند و تاریخی بود.
 
او ادامه داد: بازی ما در خانه آن‌ها مصافی بزرگ بود. خوشحالم پس از دریافت گل حریف ابتدا گل تساوی و بعد گل پیروزی بخش را زدیم.
 
در دیدار مذکور که در مرحله رفت از مرحله یک چهارم نهایی جام پادشاهی اسپانیا  بامداد پنج‌شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام شد، پس از آن‌که کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۱ کهکشانی‌ها را پیش انداخت، کارلوس پویول ۴۹ و اریک آبیدال ۷۷ زننده دو گل برای کاتالان‌ها بودند.

خبرگزاری فارس: پویول: رئال نسبت به دیدارهای گذشته خطرناک‌تر بود

کارلوس پویول اظهار داشت: فکر می‌کنم با ارائه بازی خوب برنده جدال با رئالی‌ها شدیم. قبل از این رویارویی می‌دانستیم چه شرایط سختی در انتظارمان هست. از طرفی با خصوصیات تیم پرستاره رئال مادرید آشنا بودیم. بر این اساس فکر می‌کردیم با اندکی کار مفید می‌توانیم کلی خسارت به آن‌ها وارد کنیم. دیدید که پس از گلی که به ثمر رساندند، آنان را در زمین خوب کنترل کردیم تا این که توانستیم ابتدا گل تساوی را بزنیم و سپس تیر خلاص را با گل آبیدال وارد کنیم.
 
او که خود زننده گل تساوی تیمش شد، اظهار داشت: نسبت به ال‌کلاسیکو های قبلی، رئالی‌ها خطرناکتر بودند. اما ما نیز تجربه بیشتری برای رویارویی با آن‌ها داشتیم.
در دیدار مذکور که بامداد پنج‌شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام شد، پس از آنکه کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۱ کهکشانی‌ها را پیش انداخت، کارلوس پویول ۴۹ و اریک آبیدال ۷۷ زننده دو گل برای کاتالان‌ها زدند.

جمعه 1 دی 1390برچسب:, :: 11:8 ::  نويسنده : مهدي

خبرگزاری فارس: بن‌زما: با توصیه مورینیو به گل رسیدیم

کریم بن‌زما اظهار داشت: این نکته درست که در بازی با بارسلونا نیز همانند چند ال‌کلاسیکو اخیر بازنده شدیم، اما نکته مهم این است که کل تیم تلاش چشمگیری برای کسب نتیجه برابر کاتالان‌ها کرد. گلی که هم زدیم، نتیجه همین سعی و تلاش تیمی بود.
 
او ادامه داد: نیمه اول نه فقط ما بلکه بارسلونا هم خوب نبود. هدف ما تصاحب توپ بود. به توصیه مورینیو، مربی‌مان می‌خواستیم برای بیشترین زمان ممکن صاحب توپ باشیم. اتفاقا گلی هم که زدیم تحت ثاثیر تملک و تسلط زیاد بر توپ بود. از این نتیجه نباید دلسرد شویم. زیرا هنوز دیدار برگشت را در پیش داریم.
در دیدار بامداد پنج‌شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پس از آنکه کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۱ کهکشانی‌ها را پیش انداخت، کارلوس پویول ۴۹ و اریک آبیدال ۷۷ زننده دو گل برای کاتالان‌ها بودند.

خبرگزاری فارس: مورینیو: رقابت تمام نشده اما اولویت رئال لالیگا است

خوزه مورینیو سرمربی رئال شب گذشته بار دیگر شاهد شکست شاگردانش مقابل بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود.
این مربی پرتغالی پس از پایان این بازی با سوالات متعدد خبرنگاران درباره استفاده از ترکیب متفاوت رئال به خصوص استفاده از آلتینتوپ و کاروالیو مواجه شد و به دفاع از ترکیب تیمش پرداخت.
وی در این‌باره گفت: آلتینتوپ و کاروالیو در این بازی عملکرد مناسبی داشتند و عملکرد خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند. آن‌ها بدون ترس بازی کردند و ما به خاطر حضور این بازیکنان شکست نخوردیم.

وی افزود: چیزی که اصلا انتظارش را نداشتم گل‌خوردن از ضربه ایستگاهی بود و باعث شد تمام تمرکز تیم برهم بریزد. در ادامه گل دوم را خوردیم و بازیکنان کاملاً ناامید شدند.
مورینیو خاطرنشان کرد: هنوز رقابت به پایان نرسیده و بازی برگشت باقی است اما به هرحال اولویت اول رئال لالیگا است و باید روی بازی با اتلتیکو مادرید تمرکز کنیم. 
سرمربی رئال درباره حرکت پپه مدافع پرتغالی تیمش نیز گفت: این برخورد را ندیدم، اگر هم چنین اتفاقاتی رخ دهد باید جلوی آن را گرفت.

خبرگزاری فارس: مورینیو با عدم استفاده از اوزیل و کاکا خلاقیت رئال را کاهش داد

روزنامه لیبراسیون در تازه‌ترین شماره خود که روز پنچ شنبه منتشر شد، از خوزه مورینیو، به خاطر عدم استفاده از بازیکنان خلاقی همچون مسعود اوزیل و کاکا در ترکیب اولیه کهکشانی‌ها مقابل بارسلونا در جدال بامداد پنچ شنبه دو تیم انتقاد کرد.

این نشریه نوشت نگاهی به ترکیب اولیه رئالی‌ها باعث حیرت فراوان کارشناسان شد . زیرا مورینیو به جای بهره گیری از ستارگانی مثل اوزیل و کاکا که قدرت خلاقیت فراوانی دارند، به سراغ بازیکنانی همچون
حمید آلتینتوپ رفت.

لیبراسیون ادامه داد: عدم حضور این‌گونه بازیکنان باعث طرح سئوال در ذهن همه علاقمندان شد.

این نشریه سپس افزود: اگر رئالی ها به جز یک مورد که کریستیانو رونالدو گلزنی کرد در بازی رو به جلو مقابل کاتالان ها موفق نبودند به خاطر کمبود عنصر خلاقیت درتیم سفید پوش میدان بود.

در این بازی که در چارچوب بازی رفت ازمرحله یک چهارم نهایی جام پادشاهی اسپانیا انجام شد، بارسلونا 2 بر یک به پیروزی رسید.

جمعه 2 دی 1390برچسب:, :: 13:37 ::  نويسنده : مهدي

جمعه 2 دی 1390برچسب:, :: 13:30 ::  نويسنده : مهدي

lionel messi 2012 wallpapers

جمعه 2 دی 1390برچسب:, :: 13:12 ::  نويسنده : مهدي

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.
موضوعات

آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فيفا و آدرس fifanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 31967
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1